نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت رقابت کردن با بشار اسد ، رئیس جمهور فعلی سوریه کار ساده‌ای نیست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت رقابت کردن با بشار اسد ، رئیس جمهور فعلی سوریه کار ساده‌ای نیست. 

"حسن النوری" نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه با بیان این مطلب افزود : رئیس جمهور بشار اسد نه تنها در سوریه بلکه در میان بسیاری از کشورهای عربی منطقه نیز از محبوبیت برخوردار است. وی از یک خانواده موفق و قدرتمند در عرصه سیاسی به قدرت رسیده است و به همین دلیل ، رقابت با وی کار ساده‌ای نیست اما رقابت با تغییر واصلاحات کار ساده‌ای است.

النوری گفت:اکنون به دیدگاه و رهبری جدیدی نیاز داریم. من احترام زیادی برای بشار اسد قائلم اما احساس می‌کنم از شانس لازم برای بدست گرفتن امور کشور برخوردارم ؛ به خصوص اینکه کشور به اصلاحات اقتصادی ، اداری و انسانی نیاز دارد. ما باید با فسادی مبارزه کنیم که در کشور افزایش یافته بود.

وی در خصوص اینکه آیا با توجه به بی ثباتی اوضاع کشور ، نگران حفظ جان خود نیست و آیا تاکنون تهدید به مرگ شده است گفت: من به قضا و قدر اعتقاد دارم و به خداوند اعتقاد واقعی دارم. من معتقدم فقط خداوند است که هر وقت اراده کند من را به سوی خود فرا می‌خواند. وی در پایان گفت: دولت از توانایی لازم برای مراقبت از من و خانواده‌ام برخوردار است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار