تا قبل از اين PowerPivot به صورت يک افزونه جانبي از سايت مايکروسافت قابل نصب بود، اما در نسخه 2013 برنامه Microsoft Excel، افزونه PowerPivot به شکل يک افزونه غيرفعال وجود دارد و براي استفاده از آن ابتدا بايد آن را فعال کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، PowerPivot افزونه اي رايگان از شرکت مايکروسافت است که امکان ايجاد جدول هاي محوري پيشرفته را براي کاربرانش فراهم مي سازد. بيشتر کاربراني که از اکسل براي حسابداري استفاده مي کنند، با اين ابزار آشنا هستند.

 تا قبل از اين PowerPivot به صورت يک افزونه جانبي از سايت مايکروسافت قابل نصب بود، اما در نسخه 2013 برنامه Microsoft Excel، افزونه PowerPivot به شکل يک افزونه غيرفعال وجود دارد و براي استفاده از آن ابتدا بايد آن را فعال کنيد. براي اين کار پس از اجراي Micorosft Excel 2013، به زبانه File برويد و روي Options کليک کنيد.

حال در پنجرهExcel Options، از قسمت سمت چپ پنجره روي Add-Ins کليک و سپس گزينه Manage را روي COM Add-ins تنظيم و روي دکمه Go کليک کنيد. در پنجره جديدي که باز مي شود ،تيک گزينه Microsoft Office PowerPivot for Excel 2013 را فعال و سپس روي دکمه OK کليک کنيد. حال خواهيد ديد که يک زبانه جديد به نام PowerPivot به محيط برنامه اضافه شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار