"لوران فابیوس" وزیر امور خارجه فرانسه به روسیه درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه این کشور هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه فرانسه به روسیه درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه این کشور هشدار داد. 

" لوران فابیوس" که برای دیدار و رایزنی با مقامات آمریکا درباره مسائل بین المللی به واشنگتن سفر کرده است روز گذشته در اندیشکده بروکینگز حاضر شد و سخنرانی کرد. 

فابیوس درباره اوضاع اوکراین و واکنش‌ها به اقدامات روسیه گفت.. هدف از تحریم‌ها این است که روسیه تحریم شود نه اینکه آمریکا یا اروپا تحریم شوند. اگر موانعی وجود داشته باشد که مانع از برگزاری انتخابات در اوکراین شود ما واکنش نشان خواهیم داد و احتمالا با اعمال تحریم‌های جدید این کار را انجام خواهیم داد. این تحریم‌های جدید می تواند تحریم‌هایی مالی یا در حوزه انرژی یا در زمینه دفاعی باشد. البته این حوزه ها مدنظر فرانسه است.

وی افزود.. از دیرباز فرانسه دوست خوبی برای روسیه بوده که علت آن نیز مسائل جغرافیایی و تاریخی است. اما باید توجه داشت که در حال حاضر ما شروع کننده مسائل نیستیم بلکه به رخدادها واکنش نشان می دهیم. ما باید پیش بینی کنیم که چه اتفاقهایی ممکن است رخ بدهد. ما دیپلماسی را نیز مدنظر داریم. ما باید تصور کنیم که ممکن است چه وضعی پیش بیاید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار