استاندار اردبیل گفت: کاهش نرخ بیکاری و تولید ثروت در استان که نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران است از رویکردهای اصلی و جدی در اردبیل به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در نشست با طلاب اردبیل اظهار کرد: کشوری با سرمایه‌های عظیم خدادادی و نیروهای انسانی کارآمد هستیم که اگر به شکل کامل از این ظرفیت‌ها استفاده شود با کمترین چالش و نارسایی در حوزه‌های اقتصادی و نارسایی‌های همچون بیکاری و عقب‌ماندگی روبه‌رو خواهیم شد.

وی یکی از ثروت‌های عظیم استان اردبیل را نیروی انسانی با چهره‌های کارآمد و تاثیرگذار در سطح ملی و حتی بین‌المللی برشمرد و افزود: این استان علما، دانشمندان، محققان و برجستگان بی‌شماری را تقدیم این کشور کرده تا در ابعاد مختلف حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

استاندار اردبیل همچنین چهره‌های موفق حوزوی را از جمله افتخارات استان برشمرد و یادآور شد: برای دستیابی به توسعه پایدار اردبیل باید با بهره‌گیری از نظرات علمی و کارشناسی در همه ابعاد از جمله حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با همت مضاعفی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، گام برداریم.

خدابخش در ادامه با تبیین اینکه استان اردبیل همچنان از وجود صنایع مادر و اشتغالزا بی‌بهره است، تصریح کرد: برای جبران این نقیصه هم‌اکنون با تمام توان برای حمایت از ایجاد صنایع مادر در این خطه تاریخ‌ساز تلاش می‌کنیم.

وی کاهش بیکاری در استان و افزایش تولید ثروت رادر گرو مشارکت بیش از پیش سرمایه‌گذاران ذی‌صلاح بخش خصوصی دانست و افزود: کاهش بیکاری در استان که از اهداف اصلی ماست برکاتی نظیر کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، ثروت ، رویکرد ، اساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.