مدیر عامل نفت تهران گفت: هنوز شخص خاصی را برای بر عهده گرفتن سمت سرمربیگری تیم نفت انتخاب نکرده‌ایم، پس از تبادل نظر شخص منتخب به طور رسمی از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

منصور قنبر زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال نفت را به طور رسمی و از طریق سایت باشگاه نفت تهران اعلام خواهیم کرد و در حال حاضر نام افرادی که در رسانه ها اعلام شده گمانه زنی است و ما هیچ اسامی را منتشر نکرده ایم.
 
وی درباره دخالت نفت تهران در انتخاب سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد:  طبق قانون چنین اجازه ای به من داده نمی شود و من فقط مدیر تربیت بدنی شرکت نفت تهران هستم که با مسئولیت سازمانی که دارم فقط کارهای مربوط به شرکت نفت تهران را انجام می دهم، البته در مناطق جنوب یک سری مشاوره هایی هم از ما می گیرند، اما هیچ ارتباط اجرایی و مسائل مدیریتی را با نفت مسجد سلیمان ندارم.
 
وی افزود: لیست مازاد تا این لحظه داده نشده است، چون اول باید سرمربی مشخص شود که بتوانیم بازیکن مازاد داشته باشیم، همچنین بازیکن جدید هم چند گزینه داریم ولی تا زمانی که سرمربی مشخص نشود نمی‌توانیم لیست بازیکنان جدید را اعلام کنیم.
 
قنبر زاده در ادامه گفت: رضا نوروزی در اردوی تیم ملی است و ما باید فضا را طوری برنامه ریزی کنیم که آرامش و تمرکز او را به هم نزنیم و به همین دلیل هنوز صحبتی با او نکرده ایم، رضا نوروزی جزو گزینه قطعی است چون هر تیمی تمایل دارد که بازیکن تیم ملی خود را حفظ کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قنبرزاده ، نفت ، هاشمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار