چهارمين كنگره سراسري پيشتازان كيفيت و كار آفريني در عرصه توليدو صنعت با موضوع كيفيت رمز ماندگاري و بقاء روز يكشنبه 11 خرداد با حضور جمعی از مديران منتخب بخش‌های دولتی و خصوصی سراسر كشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، انجمن بهره وری ایران با همکاری انجمن مدیریت کیفیت ایران چهارمين كنگره سراسري پيشتازان كيفيت و كار آفريني در عرصه توليد و صنعت  را با موضوع  كيفيت رمز ما ندگاري و  بقاء درسال اقتصاد در فرهنگ و مديريت جهادي برگزار می کند.

کنگره مذکور با حضور جمعی از مديران منتخب بخش هاي دولتي و خصوصي سراسر كشور در حوزه صنعت و تجارت‌، مسئولين كشوري و مديران ارشد و مياني وزارتخانه ها ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در كميسيون صنعت و حمايت از توليد كننده، هلدينگ ها ، موسسات مالي ، بيمه ها بعد از ظهر روز يكشنبه 11/03/93 ساعت 17:30 الي 21:30 در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار می‌شود. 

گفتنی است؛  امكان تعامل مستقيم بين مديران ارشد مجموعه هاي موفق در جهت بهره مندي از منافع مشترك اقتصادي و اعتباري و اجراي مراسم تقدير و تشكر در قالب اهداء تنديس و نشان از برخي مجموعه هاي صنعتي و توليدي موفق كشور و پيشرو در عرصه كيفيت و بهره وري تحقق می یابد.

در حاشیه این کنگره نمايشگاه جانبي در فضاي لابي سالن به منظور معرفي برخي از توليدات داخلي كشور و هدايت ظرفيت ها و قابليت هاي صنايع در جهت تقويت بازارهاي داخلي، همجوار و بين المللی برپا می شود ضمن آنکه كتاب كنگره با معرفي آخرين دستاوردها و توانمندي هاي توليد كنندگان در عرصه صنعت و تجارت چاپ، رو نمايي و توزيع رايگان اين كتاب به تمامي ميهمانان در مراسم اختتاميه كنگره از جمله برنامه های این کنگره می باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار