در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور آمده است: صهیونیست‌ها بدانند پس لرزه‌های "بیداری اسلامی" و"مقاومت اسلامی " به زودی اساس موجودیت نامشروعشان را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت "روز نکبت" به شرح زیر منتشر شد:

شصت‌وشش سال از صدور قطعنامه ننگين سازمان ملل متحد در خصوص تقسيم فلسطين بین اعراب و اسرائیل و تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی گذشته است و صفحه‌اي ديگر از قطعنامه‌هاي تبعيض‌ آميز سازمان ملل ورق می خورد. خاطرات تلخ يك ملت آواره و ستم ديده بار ديگر زنده می‌شود و در كنار آن تجاوزات، حملات، بازداشت‌ها و سركوب روزانه اين ملت برتلخي اين خاطرات مي‌افزايد.

اگر چه خوی وحشی‌گری رژیم حرام زاده صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست، ولی به تنهایی نمي‌توان صهيونيست‌ها راعامل توطئه، اشغال و آوارگي ملت فلسطين دانست. بلكه بايد اين حقيقت را درنظر گرفت كه اشغال سرزمین فلسطين نتيجه همکاری تمامی سردمداران نظام سلطه در زمان قيموميت انگلستان بر فلسطين و كوتاهي حاکمان خائن كشورهاي عربي و اسلامي در آن مقطع تاریخی بوده است. همه دردمندان عالم اسلام امروز واقفند كه اگر سستي، ضعف و چند دستگي كشورهاي عربي و اسلامی در آن برهه ی حساس نبود، ما اكنون شاهد دردناك‌ ترين واقعه تاريخ يعني مسئله اشغال فلسطين و آوارگي اين ملت مظلوم و شهادت ده ها هزار جوان و نوجوان و کودک نبوديم.

 هرچند صهیونیست‌ها "روزنکبت" را جشن می‌گیرند و از تشکیل رژیم جعلی شان خوشحالند ولی بدانند پس لرزه‌های "بیداری اسلامی" و"مقاومت اسلامی " به زودی اساس موجودیت نامشروعشان را از صفحه ی روزگار محو خواهد کرد و در آینده‌ای نزدیک به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهند شد. جنگ 33روزه با حزب الله لبنان، جنگ22روزه با مقاومت اسلامی فلسطین وآزاد سازی مزارع اشغالی شبعا، تنها نشانه هایی از وعده الهی است که می فرماید : "ان الباطل کان زهوقا".

  آن عده که فکر می‌کنند مساله فلسطین دعوای دو قوم همسایه است و به ما ربطی ندارد نیز بدانند دانشجویان انقلابی لحظه‌ای از آرمان رهبر کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  در خصوص استکبار ستیزی و مقابله با صهیونیسم از پای نخواهند نشست و همواره پیگیر احقاق این فتوای تاریخی ایشان هستند که فرمودند: "اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود."

قابل ذکر است جهت یادآوری اصول تغییر ناپذیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، روز شنبه مورخه 27 اردیبهشت1393 پرچم منحوس رژیم صهیونیستی در مقابل مساجد دانشگاه‌های سراسر کشور بعد از نماز ظهر و عصر به دست دانشجویان انقلابی به آتش کشیده خواهد شد.

شورای تبیین مواضع دانشگاه های سراسر کشور
24 اردیبهشت 1393

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار