سوم و چهارم تیرماه در تهران برگزار می‌شود

همایش تبیین راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی

همایش تبیین راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی، مفاهیم؛ الگوها و چالش‌ها تیرماه امسال از سوی اتحادیه انجمن‌های علمی مدیریت ایران و با حضور فعالان حوزه های اقتصادی و اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا وفایی دبیر این همایش و رییس اتحادیه انجمن های علمی مدیریت ایران، اظهار داشت: این همایش فرصتی برای بهره مندی از دیدگاه های کارشناسی در راستای تبیین راهبردها و راهکارهایی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
وی تصریح کرد: تبیین مفاهیم، ابعاد و مولفه های اقتصاد مقاومتی، شناسایی ظرفیت های ملی در اقتصاد مقاومتی، مفهوم پردازی و توسعه ادبیات نظری اقتصادی مقاومتی را از جمله محورهای مورد بررسی در این همایش عنوان کرد.

گفتنی است؛ چالش ها و راهکارهای قانونی اقتصاد مقاومتی؛ راهکارهای حمایت از واحدهای تولیدی/صنعتی و خدماتی، اصلاح الگوی تولید و مصرف ملی با تاکید بر بخش انرژی و راهبردهای توسعه نیروی انسانی در اقتصاد مقاومتی از دیگر محورهای مورد بررسی در همایش مذکور است.

همایش تبیین راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی روزهای سوم و چهارم تیرماه آینده در مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار