نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه ژاپن ادعایی ر اعلیه ایران مطرح کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه‌های ژاپن، بنیامین نتانیاهو در دیدار با "فومیو کیشیدا" وزیر خارجه ژاپن در توکیو گفت: بسیار خوشحالم شما را دوباره می‌بینم. این دومین سفر من به ژاپن است. من از پیشرفت در روابط میان دو طرف بسیار خرسندم. سفر شما به اسرائیل اهمیت این روابط را بیشتر کرد. من امیدوارم و مطمئن هستم که سفرم به ژاپن نیز گام دیگری در تقویت این روابط است. همچنین مطمئن هستم که سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به اسرائیل نیز بیش از پیش به گسترش این روابط کمک خواهد کرد. ما همچنین منتظر سفر دیگر وزرای ژاپن به اسرائیل هستیم که روابط دو جانبه را تقویت می‌کند. روابط میان ژاپن و اسرائیل بسیار مهم است. 

وی در ادامه ادعا کرد: ما از تهدیدات کشوری به نام کره شمالی آگاه هستیم. ما نیز خودمان مشابه این کشور را داریم و با خطرات آن روبرو هستیم و آن ایران است. این کشور دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای است. 

وی در ادامه افزود: حماس متعهد است اسرائیل را نابود کند. اگر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی توافقنامه وحدت ملی را با حماس اجرا کند، در آن صورت ما مجبوریم آنها را مسئول هر راکتی بدانیم که از حماس و غزه به داخل اسرائیل شلیک می شود. ما امیدواریم که این توافقنامه منحل شود و بتوانیم راهی را برای بازگشت به مذاکراتی جدی و صادقانه با شرکای صادق و جدی صلح پیدا کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
کچل بی خاصیت
آخرین اخبار