ارتقاء سطح اطلاع رسانی هوشمند با رویکردی قرآنی و معنوی در دستور کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات بین المللی قرآن است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن ربیعی ، مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی این مسابقات در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه دعوت از سران سه قوه و مسئولان ارشد نظام را برای حضور در مسابقات بین المللی در دستور کار داریم، اظهارداشت: در چهارمین نشست شورای مدیران کل دفاتر حوزه های وزارتی ، حوزه ریاست سازمان هاو نهادها، نیز از کلیه وزرا و معاونین وزراتخانه ها برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن کریم دعوت شده است.

وی با بیان اینکه  ارتقاء سطح اطلاع رسانی هوشمند با رویکردی قرآنی و معنوی در دستور کار کمیته روابط عمومی مسابقات بین المللی قرآن است ، گفت: جامعه هدف برای مصاحبه با چهره های دینی ، مذهبی و قرآنی و همچنین صاحب نظران تاثیرگذار جامعه انتخاب شده اند .

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری دستگاه ها و نهادهای مرتبط جهت اطلاع رسانی هرچه بهتر و پر رنگ تر مسابقات در دستور کار است ، تصریح کرد: تقویت اطلاع رسانی در حوزه های دیداری و شنیداری و شبکه های بین المللی امسال بطور ویژه در دستور کار این کمیته قرار دارد.

وی با اعلام اینکه کار گروه های تخصصی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی تشکیل شده است و فعالیت های خود را آغاز کرده اند ، افزود : در ستاد خبری این دوره از مسابقات تدوین و مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری تاکنون در قالب 9 بند آماده و در رسانه های کشور بازتاب داده شده است که بنا داریم این مطالبات را از طریق مصاحبه با مسئولان ، نمیاندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه قرآنی پیگیری کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار