تاج: آژانس‌های نقل وانتقالات در مورد بازیکنان خارجی مسئول هستند/تیم‌های سهمیه آسیا 20 درصد بودجه اضافه دریافت می‌کنند

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: بودجه باشگاه‌ها به سازمان لیگ برتر ارسال شده است، در این بودجه قرار داد بازیکنان و سایر هزینه‌های مرتبط همچون پاداش اعضای تیم، هزینه‌های هتل‌ و هواپیما و غیره پیش بینی شده است.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 70 درصد از بودجه پیشنهادی باشگاه‌ها مورد تایید سازمان لیگ برتر است و یک تعداد از باشگاه‌ها هم باید بودجه‌شان را تعدیل کنند.
 
تاج در  ادامه اظهار داشت: برخی از باشگاه‌ها هم پایین تر از رقم پیشنهادی سازمان لیگ برتر بودجه‌شان را تعیین کردند.
 
 وی بیان کرد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند می توانند بیست درصد از سقف بودجه شان بیش‌تر از سایر تیم ها باشد.
 
 رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: به هر حال بودجه باشگاه‌ ها باید به تصویب هیات مدیره باشگاه‌ها، حسابرسی قانونی و بازرسی قانونی قرار بگیرد، به علاوه از نظر سازمان لیگ برتر هر گونه هزینه‌ای برای آکادمی فوتبال، تیم‌های ب، جوانان و نوجوانان و ساخت و ساز ورزشی و بودجه باشگاه ها قرار نمی‌گیرند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: باشگاه ها مجاز به هر مقدار هزینه برای تیم‌های پایه شان دارند و محدودیتی در این مورد ندارند.


 
 تاج در مورد آئین نامه نقل وانتقالات در مورد بازیکنان خارجی گفت: منشور اخلاقی برای بازیکنان خارجی در نظر نگرفتیم بلکه آنها باید آدابی را در فصل چهاردهم رعایت کنند در آئین نامه نقل و انتقالات این مورد را لحاظ کردیم که اگر باشگاه از طریق مدیر برنامه، بازیکن خارجی آورد آن وقت این بازیکن دوپینگی باشد و در تست پزشکی هم قبول نشود، مدیر برنامه باید خسارت باشگاه را تمام و کمال بدهد.
 
وی در مورد منع تیم‌های بدهکار برای حضور در لیگ برتر گفت: این موضوع ارتباط به کمیته انضباطی دارد و در آئین نامه این کمیته موضوع  وضعیت تیم‌های بدهکار مشخص شده است.
 
 رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: آئین نامه نقل وانتقالات از روز اول خرداد 93  اجرا می‌شود و ما آن را به کل هیات های فوتبال در سراسر کشور ارسال کردیم.
 
وی در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه راه آهن خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه قرار است که جلسه ای بین مدیر عامل و بازیکنان راه آهن امروز برای برطرف کردن مشکلات مالی  این تیم در سازمان لیگ برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، سهمیه ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار