برترین های بیست ونهمین جشنواره مسابقات قرآنی منطقه سه کشور در شهرستان سبزوار معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران مشهد در این دوره از مسابقات بیش از 120 دانشجو از 27 دانشگاه در منطقه سه با هم رقابت کردند.

در قسمت برادران در رشته های حفظ کل قرآن کریم حمید ایماندار از دانشگاه فردوسی مشهد و محمود علی زاده از دانشگاه مازندران توانستند به رتبه های بر تر دست یابند .

در رشته های حفظ 20جزقران اریا دهقانی ودر بخش 10جز قران سعید نادر ی از دانشگاه روز بهان ساری و در بخش 5جز قرآن جواد شکور توانستند رتبه های نخست را به دست آورند .

همچنین در بخش قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به ترتیب علی کبیری از دانشگاه علوم و فنون مازندران و محمد مهدی تقی پور از دانشگاه علوم اسلامی رضوی رتبه های برتر دست یافتند .

در قسمت خواهران و قسمت حفظ کل قرآن رقیه سجادی از دانشگاه سجاد مشهد ،سیده سمانه محروقی از دانشگاه حکیم سبزواری و نجمه ملک پور از دانشگاه فردوسی مشهد به رتبه های برتر این بخش دست یافتند .

در رشته های حفظ 20 جز قرآن عطیه تبیانیان ودر حفظ 10 جز قرآن ویدا ودیعی ار دانشگاه فردوسی مشهد و در حفظ 5 جز فهیمه وطن از دانشگاه حکیم سبزواری همچنین در بخش قرائت مریم هاشمی از دانشگاه امام رضا (ع) مشهد رتبه های برتر را کسب کردند .

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قرآن ، دانشجویان ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.