مسئول کمیته فنی مسابقات بین المللی قرآن گفت:سطح کیفی این دوره ازمسابقات به فضل الهی بالاتر ازدوره های گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام سید مسعود میریان در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه ستاد برگزاری مسابقات به مثابه مغز مسابقات و کمیته فنی قلب آن محسوب می شود ، اظهارداشت : هررویدادی که به عنوان فعالیت محتوایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم اتفاق می افتد اعم از ، نمایشگاه ، دعوت از متسابقان ، انتخاب هیات داوران ، کارگاه های آموزشی ، برگزاری محافل قرآنی و ... توسط کمیته فنی مدیریت و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه کارگروه دعوت کمیته فنی یکی از مهمترین بخش های مسابقات بین المللی قرآن کریم است ، گفت: در این دوره بعنوان نوآوری و اقدام جدید ، دعوتنامه سی و یکمین دوره را در حین برگزاری مسابقات دوره سی ام در اختیار متسابقان قرار دادیم تا به کشورهای خود برسانند و همچنین از همان روزها نیز دعوت ها را آغاز کردیم.

میریان با اعلام اینکه برای دعوت از متسابقان خارجی رایزن های فرهنگی و سفارتخانه ها را در سراسر جهان فعال کردیم ، افزود : مهمترین دغدغه ستاد برگزاری مسابقات بین المللی رشد کمی و کیفی مسابقات در هر دوره نسبت به دوره قبل است و امسال در زمینه کیفیت ، چندین مرحله تائید از قبیل ؛ تائید اساتید بین المللی ، تائید وزارت اوقاف هر کشور و ... مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار