لازمه توسعه و پویایی اقتصاد نهادینه کردن فرهنگ تعاون در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان دربازدید از شرکت پارس حیات با اشاره به اینکه همدلی و تعامل مسولان با سرمایه گذاران در عرصه های مختلف زمینه ساز پیشرفت است، گفت:بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای لازم از جمله اولویت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

غریوی افزود: امروزتعاون اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می رود که می تواند در بهره وری بهینه از شرایط زندگی، کار و تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه موثر باشد.

وی ادامه داد : کشور با چالشهایی روبرو بوده و در راستای نهادینه کردن باور تعاون نیازمند تغییر نوع نگرش به این بخش هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد : با تجمیع سرمایه های کوچک و سرگردان از طریق تعاونی های فراگیر زمینه حرکت اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود و در واقع تشکیل شرکت های تعاونی اقدامی برای رفع مشکل اشتغال و سامان بخشی به سرمایه های کوچک و سرگردان است.

غریوی خاطر نشان کرد: اشتغالزایی، تقویت بخش تعاونی، افزایش سهم بخش تعاون از اقتصاد در راستای اجرایی نمودن سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، ارتقای فرهنگ مشارکت در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و ایجاد نگرش های مثبت به بخش تعاون از جمله اهداف فعالیتی بخش تعاون در اقتصاد استان زنجان است./ب



برچسب ها: اقتصاد ، نهادینه ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.