دوره پیشرفته تصویربرداری برای نخستین بار در کشور توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی در حاشیه کنگره رادیولوژی برگزاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگارانحاضر در محل، دکتر حمیدرضا حقیقت خواه، دبیر سی‌امین کنگره ۴ روز رادیولوژی که هم اکنون در محل سالن همایش‌های هتل المپیک تهران در حال برگزاری است، از برپایی نخستین دوره آموزش تصویربرداری پیشرفته برای رزیدنت‌ها و رادیولوژیست‌ها در حاشیه برگزاری این همایش خبر داده و گفت: این آموزش در مورد یک دوره پیشرفت تصویربرداری برای بیماری‌های سرطان، درمان و نیز جایگاه مداخلات تشخیصی در آنها در روز دوم همایش اجرا می‌شود. 

وی در ادامه در خصوص مقالات راه یافته و برگزیده در این همایش به شرکت ۱۶۲ مقاله داخلی و خارجی توسط رزیدنت‌ها و گروه‌های پزشکی مختلف و همنوعی پزشکی اشاره و تصریح کرد: از این تعداد ۷۳ مقاله به صورت پوستر و ۸۰ مقاله به صورت علمی است که در ‌‌نهایت ۲۰ مقاله انتخاب شده و آن هم توسط ۳ داور مجددا به داوری گذاشته می‌شود. طی برگزاری این کنگره ۲۱۰ سخنرانی در محورهای مختلف، از جمله سرطان، مداخلات، رادیولوژی و تشخیصهای بالینی در آنها ارائه می‌شود. 

دکتر حقیقت خواه، غربالگری بیماری‌های جنینی، مشکلات و بیماری‌های زنان و شیوه‌های نوین درمانی توسط رادیولوژی را به صورت PET-CT و معرفی راهکارهای نوین در این راستا را از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره بین‌المللی عنوان کرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار