نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت‌های نهفته بین مردم توسعه همه‌جانبه را به دنبال دارد.

عثمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اعضای شورای شهر، نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه‌های اجرایی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های مردمی نباید غفلت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا اعم از شهر و روستا از طریق برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده، زمینه را برای عمران، آبادانی و توسعه منطقه فراهم کنند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه خاصی را به شورا به عنوان نهاد مردمی اختصاص داده است.

احمدی با اشاره به اینکه روز شورا پشت ‌سر گذاشته شد، ادامه داد: باید از اختلافات کاسته و به سمت شکل‌گیری اتحاد ملی گام برداریم.

وی اضافه کرد: بسیاری از نخبگان گمنام در جامعه با صرف اعتبارات ناچیز، امکان ارائه بیشترین خدمات را فراهم می‌کنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به تحریم‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی به دلیل موقعیت اقتصادی کشور، باید از منابع مردمی و قابلیت‌های بخش خصوصی حداکثر استفاده را کرد.

احمدی محدودیت در منابع مالی را مانعی بر سر راه تسریع اجرای پروژه‌های مختلف دانست و بیان داشت: با توجه به بعضی محدودیت‌ها و مشکلات، موانعی بر سر راه اجرای پروژه‌های مختلف به وجود می‌آید که در سایه همکاری مردم می‌توان به روند توسعه شتاب بخشید.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ضرورت استفاده از انتقادات و پیشنهادات مردم در انجام امور مدیریتی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: در سایه جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های گوناگون نتایج بهتری می‌توان کسب کرد/س.

برچسب ها: توسعه ، مردم ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.