استاندار اردبیل گفت: طرح سد عمارت با گذشت سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آن، هم اکنون با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در دیدار با مدیران شرکت بلدینگ بنیاد مستضعفان در اردبیل با اشاره به عزم جدی برای تکمیل سریع پروژه‌های زیربنایی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به محوریت کشاورزی در توسعه استان پروژه‌های مربوط به زیرساخت‌های این بخش از اهمیتی حیاتی برای آینده استان برخوردار هستند.

وی گفت: شرکت سهامی آب منطقه‌ای اردبیل به زودی به نمایندگی از وزارت نیرو، مقدمات و اسناد منابع مالی سد را برای استفاده از فاینانس فراهم می‌کند تا بر اساس آن مذاکرات نهایی از طریق وزیر نیرو و شورای اقتصاد انجام گیرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: این طرح هم اکنون نزدیک به 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرمایه‌گذاری یاد شده گشایش محسوسی در تکمیل این طرح ایجاد خواهد شد.

خدابخش افزود: تنها راه برون رفت ما از مشکلات اقتصادی و عمرانی جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده جذب سرمایه‌گذاری‌های از طریق بخش‌های غیردولتی است که می‌تواند راهگشا و موثر باشد.

وی تصریح کرد: ما در اغلب مناطق استان با نیمه‌تمام ماندن طرحهای زیربنایی همچون سدها و طرح‌های توسعه بخش کشاورزی صنعتی و گردشگری روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی بتوان این نارسایی‌ها را برطرف کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، سد ، عمارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.