همایش بزرگ و سراسری ورزش محلات در سال 93 به طور رسمی از بیستم اردیبهشت ماه از منطقه 16 آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: تجربه موفق برگزاری همایش بزرگ و سراسری ورزش محلات که ترویج ورزش شهروندی و سالم سازی شهروندان است، ما را بر آن داشت تا این همایش سراسری را در سال 93 نیز ادامه دهیم که در این راه، کمیسیون بودجه شورای شهر و دکتر دبیر، نقش قابل ملاحظه‌ای در این خصوص داشتند.

محمد آقامیر تصریح کرد: برای مشارکت هر چه بیشتر مردم و شهروندان در همایش سراسری ورزش محلات، ثبت نام تا روز 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد. همچنین مراکز ثبت نام جهت مشارکت در این حرکت بزرگ ورزشی - فرهنگی در پایگاه خبری شهر ورزش، مجموعه های ورزش محلات و مناطق، ایستگاه های تندرستی بوستان ها و تربیت بدنی مناطق 22 گانه، پورتال سازمان ورزش شهرداری تهران، سراها و خانه های ورزش محلات تعبیه شده است.
 
وی ادامه داد: سیاست شهردار تهران این است که در راه ترویج ورزش در بین شهروندان، تلاش مضاعفی صورت بگیرد که برای رسیدن به این اهداف، شورای شهر، مسوولان شهری همکاری های خوبی با ما داشته‌اند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: تمامی کسانی که می خواهند در سالم سازی شهرمان و ترویج ورزش شهروندی که در نهایت تحکیم خانواده ها را به دنبال دارد مشارکت داشته باشند، می‌توانند از طریق مراکزی که اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.