منابع قضایی در آمریکا از محاکمه یک نوجوان 13 ساله آمریکایی ساکن ایالت کلورادو به اتهام قتل پدرش خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز،  این نوجوان 13 ساله امریکایی مظنون است با تیراندازی به سوی پدرش وی را به قتل رسانده و برای چند روز تلفنی با محل کار پدرش تماس می گرفته و ادعا می کرده او بیمار است و نمی تواند در محل کارش حاضر شود.

 کای کیلی هفته گذشته در خصوص مرگ پدرش جوزف کیلی در منطقه دانفر در کلرادو ، به قتل درجه یک متهم و روز دوشنبه در دادگاه محاکمه شد. در همین ارتباط «جیل سارمو» سخنگوی دفتر دادستانی منطقه در این خصوص گفت برای این نوجوان13 ساله که قرار است رسما به قتل پدرش متهم شود یک وکیل تسخیری تعیین شده است . وی گفت نمایندگان دادستانی هنوز درباره اینکه آیا وی باید به عنوان یک شخص بالغ تفهیم اتهام شود،تصمیمی نگرفته اند .

جو های فرمانده پلیس منطقه نیز گفته است به دنبال تماس های چند روزه این کودک با صاحبکار پدرش و ادعای بیمار بودن او و تماس صاحبکار پدر با پلیس ، نیروهای پلیس موفق شدند جرم مرتکب شده از سوی این کودک را کشف کنند. وی افزود پدر این کودک هدف دو گلوله از جمله در پشت سرش قرار گرفته بود و به سبب وضعیت جسد به نظر می رسد « جوزف کیلی » حدود شش روز قبل به قتل رسیده است.فرمانده پلیس منطقه گفت پدر و مادر این نوجوان 13 ساله مدتی قبل از هم جدا شده اند. هنوز انگیزه این قتل مشخص نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار