رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص وضعیت خسوس درتیم ملی فوتسال گفت: خسوس مربی با دانشی است و از کار وی رضایت داریم، اما در مورد ادامه همکاری با خسوس تصمیم خاصی اتخاذ نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: به هر حال ما بعد از جمع‌بندی و جلسه هیات مدیره درمورد خسوس تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کفاشیان درباره قهرمان نشدن تیم ملی فوتسال در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: تیم فوتسال دربازیهای گروهی نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و نوع بازیش قابل انتقاد نبود. این تیم در بازی فینال توپ و میدان را دراختیار داشت اما بعد از گل به خودی که کاملاً یک اتفاق بود بازی به پنالتی کشید و ژاپن به لطف شانس و اقبال قهرمان شد.

کفاشیان در خصوص حضور وحید شمسایی روی نیمکت تیم ملی فوتسال بیان کرد: وحیدشمسایی شناسنامه فوتسال آسیا، ایران و بهترین فرد برای مربیگری تیم ملی فوتسال است.

وی در ادامه اظهار داشت: صحبتهایی برای حضور شمسایی درنیمکت تیم ملی فوتسال شده است اما الان برای اعلام نظرنهایی درمورد مربیگری وی در تیم  فوتسال زود است.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: درمورد توانایی‌های شمسایی شکی وجود ندارد همانطور که دیدید شمسایی با درایتش دبیری را قهرمان لیگ فوتسال کرد.

کفاشیان درباره اظهار نظر شمسایی مبنی بر آمادگی‌اش برای قرار دادن تیم ملی فوتسال دربین 4 قدرت اول جهان بیان کرد: توانایی‌های وحید شمسایی را تأیید می کنم اما همه چیز به جمع بندی دیگر اعضای کمیته فوتسال و بزرگترها در مورد وضعیت سرمربی َآینده فوتسال بستگی دارد.


وی بیان کرد: ما دو هفته دیگر درخصوص برکناری و یا ادامه همکاری با خسوس تصمیم گیری خواهیم کرد.

کفاشیان در مورد جدایی چند بازیکن از تیم ملی تصریح کرد: یکسری بازیکنان باید بدانند تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است و آنها باید به سرمربی تیم احترام بگذارند. بازیکنان باید به پیراهن ملی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

کفاشیان بیان کرد: خود فوتسالیست‌ها قهرمانی را مقابل ژاپن از دست دادند. به طوری که بازیکنان هم باور نداشتند نتیجه را واگذار کردند و به همین خاطر بعد از بازی گریه می‌کردند.

وی در مورد عملکرد داور بیان کرد: اشتباهات داور در مجموع به ضرر بازیکنان ما  بود و به خصوص در اخطار‌های بی موردی که به بازیکنان داد این موضوع بر روی تمرکز و اعصاب آن‌ها تأثیر بدی گذاشته بود.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: ضمن اینکه شاید بردهای پرگلی که در بازی‌های قبل مقابل حریفان به دست آوردیم در این دیدار به ضرر ما بود چون بازیکنان ما ازهمان دقایق ابتدایی بازی فینال عجله داشتند که ژاپن را نیز با یک نتیجه پرگل شکست دهند.

انتهای پیام/



برچسب ها: خسوس ، فوتسال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط بلدين با لج و لج بازي همه چيزو خراب كنيد مگه آقاي شمسايي چيكار كردن
آخرین اخبار