"سوزان رایس" مشاور امنیت ملی آمریکا در جشنی به مناسبت بزرگداشت روز موسوم به "استقلال اسرائیل" به لابی صهیونیستی اطمینان داد تا زمانیکه ایران اقدامات قابل تأیید آمریکا را انجام ندهد، با این کشور توافقی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، سوزان رایس گفت: همه ما مسئولیت داریم که به دیپلماسی فرصت موفق شدن بدهیم. اما آمریکا تنها با حرف قانع نمی‌شود.
 
وی سپس در این جمع که مقامات آمریکایی و صهیونیست در آن حضور داشتند به مقامات اسرائیلی قول داد که مشورت درباره این مذاکرات با آنها را ادامه دهد؛ رایس گفت: ما تنها با اقدامات ملموس ایران قانع می‌شویم. به کلام ساده بگویم، اگر ما راضی نشویم، توافقی در کار نخواهد بود.
 
رایس این اظهارات را در آستانه نشست وین بیان کرد.

"سوزان رایس" مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جریان سفر اخیر خود به منطقه هیچ‌گونه پیشنهادی پیرامون از سرگیری مذاکرات اسراییل و فلسطین مطرح کرد. و تنها بحث او درباره ایران بود.
 
این منابع آگاه به نقل از یک مقام مسئول آمریکایی اظهار داشتند : موضوع پرونده‌ هسته‌ای ایران تمامی گفتگوهای بین مقامات آمریکایی و اسراییلی را در بر گرفته بود و سفر "سوزان رایس" به رام الله تنها تعارفی بیش نبود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار