دریچه امروز لیست قیمت تبلت‌های موجود در بازار ایران را به همراه عکس و مشخصات برای شما کاربران آماده کرده است، تا بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دنيای امروز تشنه تكنولوژی و جديدترين فناوري‌هاي موجود در عرصه ديجيتال است. به همين دليل رقابت در حوزه فناوري اطلاعات بسيار فشرده و چالش برانگيز مي باشد. تبلت ها یکی از ابزارهایی هستند که با سر و صدای زیاد وارد دنیای ما شده اند، حساسیت بالای این کالا باعث شده که در همه حال بازار این وسیله محبوب مورد توجه قرار گیرد حتی کسانی که قصد خرید ندارند باز هم نگاهی به محصولات و تنوع آنها می اندازند در نظر داشته باشیم قیمت، یکی از گزینه هایی است که ما را به این دستگاه ها نزدیک یا دور می کند. امروز قصد داریم جدولی از تبلت های حرفه ای بازار را با ذکر قیمت و گارانتی در اختیار شما قرار بدهیم تا پس از اینکه چندین بار به معرفی دستگاه های ارزانتر پرداختیم نوبت را به این رده از تبلت های حرفه ای بدهیم.





برای اطلاع از آخرین قیمت تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ هر روز ساعت ٨ صبح به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیایید و قیمت‌های لحظه‌ای را ببینید.

اگر تجربه استفاده از تبلت‌های بالا را دارید تجربه کاریتان با آن را در "بخش نظرات" با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  منبع: لوتوس

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس زد 2 کجاست؟؟؟؟؟
آخرین اخبار