وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه از مجامع بین المللی خواست تا دو گروه نژاد پرست متشکل از شهرک‌نشینان صهیونیست را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری آلمان،  وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه از مجامع بین المللی خواست تا دو گروه نژاد پرست متشکل از شهرک‌نشینان صهیونیست را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند.

 ‌وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین دوشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد در پیامی از وزارت امور خارجه آمریکا ، دفتر روابط خارجی اتحادیه اروپا، روسیه، دبیر کل سازمان ملل متحد ، دبیر کل اتحادیه عرب و دبیر کل سازمان همکاری اسلامی خواسته است تا نام دو گروه از گروههای نژاد پرست صهیونیست را در فهرست جهانی گروه‌های تروریستی قرار دهند.

در این بیانیه آمده است پرونده اقدامات تروریستی که هر کدام از این دو گروه طی سالهای گذشته تا کنون انجام داده‌اند به درخواست ارسالی برای این نهادها ضمیمه شده است . 

این گروه‌ها در عملیات کشتار ، تشویق به خشونت و تبلیغ فرهنگ نفرت و نژاد پرستی علیه فلسطینیان شرکت داشته‌اند . یکی از اقدامات این گروهها بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص پرداخت هزینه‌های کلان با هدف توسعه شهرک سازی است. 

بر اساس پیش‌بینی‌های دستگاه امنیت ملی (شاباک) حداقل 100 شهرک نشین در اقدامات خشونت آمیز راست گرایان افراطی علیه فلسطینیان نقش دارند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار