مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 15 از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری محیط زیست در این منطقه خبر داد.

علی یزدانی مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 15 در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری محیط زیست ویژه کودکان مهدکودک‌ها و خانه‌های اسباب‌بازی محلات 20گانه منطقه 15 در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ترویج فرهنگ حفظ و نگهداشت محیط زیست ویژه شهروندان به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان در دست اجرا است.
 
یزدانی اظهار داشت: در این طرح جشنواره فرهنگی و هنری محیط زیست با برگزاری مسابقه‌های فرهنگی وهنری از جمله نقاشی کودکان در محلات 20گانه منطقه 15 برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری محیط زیست در محلات 20گانه منطقه 15، برگزای مسابقه‌های فرهنگی و هنری به ویژه نقاشی کودکان، برگزای مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این جشنواره از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
یزدانی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان پیرامون موضوع محیط‌زیست در مهدکودک‌ها و خانه‌های اسباب‌بازی محلات 20گانه منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، فرهنگی ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار