هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده توانای کشور امروز ، در آستانه سالروز میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر ، در دانشکده دندانپزشکی کرمان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، هوشنگ مرادی کرمانی ، در مراسم جشن سالروز میلاد حضرت علی(ع) که مورد استقبال دانشجویان و استادان قرار گرفت ، یاد و خاطره استاد "ابراهیم باستانی پاریزی نویسنده و تاریخ نگار کرمانی که امسال دعوت حق را لبیک گفت ، گرامیداشت و خاطراتی را در مورد زندگی این چهره ی ماندگار بیان کرد.

هوشنگ مرادی کرمانی گفت: استاد باستانی پاریزی مرد بزرگی بود که نوشته های وی متعلق به همه زمان هاست ، چرا که بسیاری از نویسندگان ، کتاب هایشان در زمان خود باقی می ماند اما نوشته های "استاد باستانی پاریزی" این گونه نیست.

مرادی کرمانی که خالق قصه های مجید است، در این مراسم خاطراتی را از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود برای شرکت کنندگان بیان کرد.

همچنین در این مراسم از دکتر "محمد علی امامی میبدی" پدر درس آناتومی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل به عمل آمد.

هوشنگ مرادی کرمانی، در ۱۶ شهریور ۱۳۲۳ در روستای سیرچ از توابع بخش شهداد کرمان به دنیا آمد و شهرت او بابت کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته‌است./ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.