دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه 2 موفق به کسب دو رتبه کشوری در جشنواره خوارزمی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اعلام این مطلب ، جشنواره خوارزمی را فرصت مناسبی برای رقابت دانش آموزان در عرصه‌های علمی دانست.

مظفری، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات خوارزمی پانزدهمین دوره بوده است، افزود: دانش‌آموزان در این دوره در 15 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان ، با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها دو گروه از دانش‌آموزان ناحیه 2 از دبیرستان دخترانه فرزانگان (دوره دوم)حضور داشتند، تصریح کرد: هر دو گروه از دانش‌آموزان موفق به کسب رتبه کشوری در این دوره از مسابقات شدند.

مظفری با اشاره به اینکه طرح «سازه شناور خورشیدی کنترل شونده بدون سرنشین » توسط چهار دانش‌آموز دختر به این جشنواره ارسال شده بود، تاکید کرد: این دانش‌اموزان با ارسال این طرح موفق به کسب مقام سوم کشوری در جشنواره خوارزمی شدند.

وی با بیان اینکه « ربات هوشمند حمایت‌گر سنگ‌نورد » دیگر طرح دانش‌آموزان ناحیه 2 بود که موفق به کسب رتبه شد، عنوان کرد: این دانش‌آموزان با طرح خود موفق به کسب رتبه ششم شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌هایی از این دست موقعیت کشف استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم می کند، خاطر نشان کرد: این فرصت برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود تا با دنیای فن‌آوری آشنایی بیشتری پیدا کنند./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.