به منظور حمایت از ملی پوشان والیبال ایران و تعمیق و گسترش روابط با فدراسیون والیبال،مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رئیس فدراسیون والیبال کشورمان دیدار کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد رضا داور زنی گفت: از کرمانشاه به عنوان یکی از پایگاههای اصلی رشد و توسعه والیبال ایران نام برد و گفت:متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل تعارفات و رودر بایستی پیشکسوتان والیبال کرمانشاه با هم این استان از قافله رشد والیبال ایران عقب افتاده است.

وی خاطراتی از دوران حضور خود در استان کرمانشاه،اظهار کرد:کرمانشاه یکی از استانهای مستعد کشور در عرصه ورزش و بخصوص والیبال است و امکانات بسیار خوبی نیز برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در این استان فراهم شده است.

داورزنی با اشاره به در پیش بودن مجمع انتخابات هیئت والیبال استان در آینده،اظهار امیدواری کرد والیبال کرمانشاه با شناسایی نقاط ضعف خود بیش از این از قافله رشد والیبال در ایران عقب نماند.

همچننین در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از والیبال به عنوان رشته ای پر طرفدار و با سابقه درخشان در کرمانشاه یاد کرد و گفت:حضور ملی پوشان کرمانشاهی در تیم های والیبال ایران بیانگر وجود استعداد های ناب در این رشته ورزشی استان کرمانشاه است.

مجتبی جوهری افزود:یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان،حمایت از هیئت ها و قهرمانان و نظارت جدی بر عملکرد آنهاست و قطعا در این راه با جدیت حرکت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان ساخت:والیبال در کرمانشاه مانند کشتی از جایگاه بالایی نزد مردم برخوردار است و ما نیز در برنا مه ریزی های خود عملکرد این هیئت را زیر نظر داریم و سعی خواهیم کرد با همکاری فدراسیون نواقص احتمالی را در راستای تقویت این رشته برطرف نمائیمش.


برچسب ها: کرمانشاه ، والیبال ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.