رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از ثبت‌نام 4 هزار کاشانی برای شرکت در مراسم نورانی و معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت:با ثبت نام این تعداد افراد ظرفیت اکثر مساجد برای مراسم اعتکاف امسال در این شهرستان تکمیل شده است.

وی پایان مهلت ثبت نام متقاضیان در کاشان همزمان با 11 رجب(20 اردیبهشت) در روز شنبه را خاطرنشان کرد و گفت: 15 مسجد در بخش شهر کاشان و 20 مسجد در روستاهای این شهرستان میزبان معتکفان خواهند بود.

به گفته وی، مراسم اعتکاف علاوه بر مساجد شهر و روستایی کاشان در مساجد دانشگاه کاشان، مسجد حرم حضرت سلطانعلی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزاری جلسات مذهبی و فرهنگی در جمع معتکفان این شهرستان با حضور کارشناسان دینی از شهر مقدس قم برای پاسخگویی به شبهات را یادآورشد و افزود:این جلسات مذهبی و فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی ، پاسخگویی به مسائل شرعی، شبهات دینی و ابهام‌زدایی مسائل در بین جوانان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه نامگذاری سال 93 بنام اقتصاد و فرهنگ و سخنرانی مقام معظم رهبری در مورد مسائل فرهنگی و معیشتی خانواده را تاکیدکرد و گفت:مسابقه‌ای با عنوان سبک زندگی و نقش اقتصاد و فرهنگ نیز در کاشان برگزار می‌شود که آغاز این مسابقه در جمع معتکفان کلید می‌خورد.

وی افزود: نتایج و اسامی برندگان مسابقه «سبک زندگی و نقش اقتصاد و فرهنگ» که تا پانزدهم خردادماه ادامه دارد در اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، روز تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی اعلام می‌شود.

به گفته وی، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله جوایز ارزنده برای منتخبان این مسابقه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در پایان از بهره برداری سه خانه عالم در این شهرستان خبر داد و گفت: این سه خانه عالم با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال با زیربنای 365 متر مربع ساخته شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ساخت این خانه های عالم در روستاهای وادقان، باریکرسف و شهر کامو افزود: خانه عالم در روستای وادقان در دو طبقه برای اقامت روحانی و یک طبقه به عنوان مهمانسرا ساخته شده است.

انتهای پیام./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.