نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: حضور خیرین در امر ورزش به توسعه ورزش در سطح جامعه کمک می کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه در مجلس در نشست مشترک مدیرکل و مسئولین ورزش و جوانان استان با مجمع نمایندگان کرمانشاه اظهار کرد: ورزش استان کرمانشاه توانایی های زیادی در بخش های مختلف دارد که باید با آمایش سرزمینی این توانایی ها شناسایی و به بالفعل درآیند.


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ورزش استان امروز به شدت نیازمند حمایت مالی بخش های اقتصادی و خیرین است، گفت: امروز وسعت و اهمیت کار ورزش به حدی رسیده است که دولت به تنهایی پاسخگوی نیازها نیست و لازم است امکانات و اعتباراتی به غیر از توان دولت به بدنه ورزش تزریق شود.


حیدری طیب ایجاد شادابی و نشاط در جامعه و تلفیق فرهنگ با ورزش رادو وظیفه مهم دست اندرکاران ورزش دانست و افزود: ایندو رویکرد اساسی باید با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و همراهی سایر دستگاه‌ها و نهاد های ذیربط در سطح جامعه نهادینه شوند.


وی ورزش را یک فرهنگ و نه یک ابزار برای مقاصد افراد خاص ذکر و اظهار کرد: بخش مهمی از کار ورزش بر دوش کارکنان و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان کرمانشاه است و باید با تقویت روحیه و انگیزه کار در بین این قشر، موفقیت برنامه ها را تا حدود زیادی تضمین نمائیم.


نماینده کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اظهارات مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص مشکلات کارکنان قراردادی این اداره کل تاکید کرد: مجمع نمایندگان آماده پیگیری مشکل این افراد تا حصول نتیجه لازم است.

حیدری طیب آمایش توانایی ها و امکانات موجود ورزش استان در راستای تقویت بیشتر ورزش استان را ضروری عنوان کرد و گفت: باید به رشته های ورزشی که امکان موفقیت آنها در رقابتهای مختلف زیاد است، بیشتر پرداخته شود.
وی در ادامه با اشاره به توانایی های استان کرمانشاه در ورزش های انفرادی، گفت: تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و حمایت از استعدادهای ورزشی در رده های سنی مختلف باید در دستور کاری جدی قرار بگیرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: برنامه های ترسیم شده اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه ورزش استان مفید و کاربردی است و مجمع نمایندگان استان در کنار ورزش از این برنامه ها حمایت خواهد کردز/.

برچسب ها: کرمانشاه ، ورزش ، نیازمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.