در اثر انفجار در بازاری در جنوب بغداد 8 تن کشته و مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از " المیادین ، این شبکه در خبری فوری اعلام کرد : در اثر انفجار در بازاری مردمی در جنوب بغداد ، دو تن کشته و 6 تن دیگر مجروح شدند.

در همین رابطه پایگاه خبری "سومریه نیوز" به نقل از یک منبع آگاه در پلیس عراق اعلام کرد : یک بمب که در داخل بازار گوشت فروشی در منطقه محمودیه در جنوب بغداد صبح امروز منفجر شد که در اثر آن دو تن کشته و 6 تن دیگر مجروح شدند.

وی گفت : نیروهای امنیتی مکان حادثه را محصور و مجروحان را  برای مداوا به بیمارستان منتقل و جسد کشته شدگان را به پزشکی قانونی منتقل ساختند و عملیات جستجو برای پیدا کردن عاملان حادثه ادامه دارد.

همچنین  پایگاه خبری "سومریه نیوز"در خبر دیگری اعلام کرد : در اثر انفجار دیگری در شمال موصل 4 سرباز مجروح شدند.

طبق اعلام این پایگاه در اثر انفجار یک بمب که در کنار جاده‌ای در منطقه "القیسیات" در شمال موصل کار گذاشته شده بود و هنگام عبور خودرویی که حامل چهار تن از اعضای ارتش بود منفجر گردید ، هر چهار نفر سرنشین این خودرو مجروح شدند.

از سوی دیگر پلیس استان نینوی نیز اعلام کرد که یک مجموعه مسلح اقدام به ربودن 7 وکیل در بغداد نموده.

طبق گفتگوی یک منبع خبری در  پلیس عراق با سومریه نیوز ، تعدادی افراد مسلح ناشناس امروز به دفتر وکلا در منطقه "عرصات الهندیه" در مرکز بغداد حمله برده و اقدام به ربایش 7 وکیل کرده و دوربین‌های نصب شده در این دفتر را نیز شکستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشته ، زخمی ، انفجار ، بازار ، بغداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار