معاون دانشجویی وزیر علوم خبر داد

ثبت ۶۱ خوابگاه توسط خیرین در کشور

۶۱ خوابگاه دانشجویی توسط خیرین خوابگاه ساز در کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم با حضور در همایش تجلیل از خیرین خوابگاه ساز در دانشگاه شهید بهشتی طی سخنرانی گفت: هم اکنون ۲۲۸ هزار دانشجو در خوابگاه‌های دولتی سکونت دارند که ۲۳ هزار ظرفیت در بخش غیر دولتی وجود دارد. 

وی افزود: خوابگاه‌های خودگردان مجوز نظارتی خود را از صندوق رفاه و وزارت علوم دریافت کرده‌اند و در مجموع ۲۵۰ هزار ظرفیت دانشجویی که ۴۰ درصد آن توسط دانشجویان روزانه پوشانده شده است. 

صدیقی تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت خوابگاه‌ها برای دانشجویان دختر باید افزایش یابد چنانچه در بخش تغذیه خوابگاه‌های غیر دولتی نیز با مشکل روبرو هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: حضور خیرین در بخش خوابگاه ساز کمک موثری داشته چنانچه ۶۱ خوابگاه توسط خیرین خوابگاه ساز ثبت و ساخته شده است. 

خیرین در نظام علم و فناوری سهم دارند
محمد مهدی تهران چی رئیس دانشگاه شهید بهشتی، طی سخنرانی گفت: همه نظام علم و فناوری بر دیدگاه انفاق است و کسانی که در بنیان دانشگاه‌ها انفاق می‌کنند چیزی می‌دهند که ما به ازای آن مبلغ مادی نمی‌شود برای آن تصور کرد. 

وی افزود: خیرین در ازای این انفاقی که انجام می‌دهند در نظام علم و فناوری سهیم هستند و سعی ما بر این است که این پرچم را زنده نگه داریم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار