معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از برنامه بازدید مداوم تیم های نظارتی این معاونت بر روند اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت خبر داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، از 15 اردیبهشت تیم های نظارت ستاد تحول نظام سلامت با برنامه بازدیدهای منظم و سرزده از بیمارستانهای مشمول این برنامه بازدید می کنند.

براساس این گزارش، این بازدیدها به منظور نظارت بر نحوه صحیح اجرایی شدن این طرح و عملکرد بیمارستانها صورت گرفته و در خلال آن نظر مردم در مورد اجرای این طرح نیز پرسیده می شود.

دکتر حسین زاده رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: اطلاع رسانی به مردم و بیماران از نحوه اجرای طرح و مبلغ تخفیف ارائه شده از طرح هدفمندی یارانه ها خود سبب استقبال مردم از این طرح شده و اکثر بیمارستان های استان در زمینه اطلاع رسانی تمام تلاش خود را انجام داده اند.

تیم نظارت ستاد تحول نظام سلامت تاکنون از بیمارستانهای شهید رهنمون، سوانح سوختگی و افشار بازدید کرده اند.

 120 زایمان طبیعی رایگان در طرح تحول نظام سلامت

120 زایمان طبیعی رایگان  از 15 اردیبهشت تاکنون در بیمارستان های دولتی استان یزد صورت گرفته است.

براساس این گزارش، از زمان کلید خوردن اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان یزد تاکنون 120 زایمان طبیعی در بیمارستانها صورت گرفته است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت، صدو بیستمین نوزاد در زایمان طبیعی و به صورت رایگان در بیمارستان افشار به دنیا آمده و هزینه مربوط به این زایمان از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار