برنامه ویژه شبکه سحر در شب میلاد امیرالمومنین (ع)

"چنگیز حبیبیان" به مناسبت میلاد امام علی (ع) در برنامه خانواده سیمای آذری شبکه سحر به اجرای ترانه می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه " خانواده " به تهیه کنندگی امیر هوشنگ دارایی به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم رجب به صورت ویژه به این روز خواهد پرداخت.
 
این برنامه دارای قسمت های مختلفی از قبیل حضور کارشناس، خواننده، شاعر و گروه موسیقی سنتی آذری زبان موسوم به عاشیقلر بوده که در بخش­های مختلف حال  و هوای شاد به برنامه می‌بخشند.
 
حجت الاسلام کوهستانی مدرس دانشگاه در این برنامه به اهمیت این روز و خصائص حضرت مولی الموحدین می­پردازد. چنگیز حبیبیان خواننده شناخته شده کشورمان نیز ترانه هایی مرتبط با این روز خجسته را برای مخاطبان آذری زبان شبکه سحر در جمهوری آذربایجان اجرا می­نماید.
 
فرحناز پور مهندس به عنوان مجری با کارشناس مدعو  به گفت و گو می پردازد و برنامه را هدایت می کند. قهرمان نورانی عهده دار ترجمه همزمان این برنامه است و یونس نوعی دستیار تهیه کننده بوده و ناصر اشکریز حق به عنوان تدوینگر برنامه " خانواده " همکاری می نماید.
 
ویژه برنامه " خانواده " به مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام دوشنبه 22 اردیبهشت از ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن سیمای آذری شبکه بین المللی سحر برای محبین و شیعیان امیرالمومنین علی(ع) به روی آنتن خواهد رفت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار