معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت:رویکرد دولت تدبیر و امید توجه و اهمیت به روستاها است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، رضوی در آیین آغازعملیات اجرایی یک طرح عمرانی در جمع اهالی روستای قدمگاه از توابع بخش مرکزی شهرستان شازند افزود: شناخت ظرفیتهای روستاها و تلاش برای عملی کردن آنها در دستور کا ر دولت قرار دارد که این مهم موجب توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق می شود.

وی گفت : سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بهترین راهکارتوسعه روستا است و باید در راستای حرفه آموزی و توسعه فضاهای کسب و کار در روستاها تلاش شود.

وی افزود : افزایش درآمد روستائیان و ایجاد انگیزه برای ماندگاری مردم در روستاها از جمله برنامه های دولت در راستای توجه به روستاها است .

وی گفت: در صورتی که روستاییان در کارهای روستایی و احداث تعاونی های تولیدی و صنعتی که منجر به ایجاد شغل شود، مشارکتی جدی داشته باشند، دولت آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات با نرخ سود تک رقمی، در ایجاد اشتغال در این مناطق نقش آفرینی کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه شهرستان شازند ظرفیتهای خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارد، گفت: اعتماد به واحدهای تولیدی روستایی، اشتغال زایی را به همراه دارد.

وی افزود : همچنین تولید محصولات کشاورزی با هزینه کم و آبیاری قطره ای و تحت فشار می تواند تولید محصولات متنوع در روستاها را
موجب شود./س
 
برچسب ها: روستاها ، دولت ، تدبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.