مدیر فرودگاه آبادان در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: جذب گردشگر و مسافر باید در لایه‌های عمران، توسعه شهری و منطقه تعریف شود و افزایش پرواز به تنهایی سفر به منطقه را تشویق نمی‌کند.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،مدیر فرودگاه آبادان در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: جذب گردشگر و مسافر باید در لایه‌های عمران، توسعه شهری و منطقه تعریف شود و افزایش پرواز به تنهایی سفر به منطقه را تشویق نمی‌کند.

این دیدار به‌دنبال نشست کمیته تسهیلات فرودگاهی آبادان و تشکیل کارگروه تخصصی بررسی راهکارها برگزار شد.

در این دیدار سیدمرتضی نعمت‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سیاست‌ها و خط‌مشی توریست‌پذیری شهر آبادان اظهار داشت: شرایط فیزیکی، ساختار ظاهری و امکانات فرودگاه آبادان باید با سیاست جذب گردشگر هم سو باشد.

وی با اشاره به استقبال عراقی‌ها از پروازها برای سفر به مشهد مقدس یادآور شد؛ این یک امتیاز و فرصتی ویژه است که باید به خوبی آن را مدیریت و از آن بهره گرفت.

نعمت‌زاده تاکید کرد: باید تمهیداتی به‌منظور هدایت مسافر از مرز شلمچه صورت گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با ارائه راهکارهای مناسب و استراتژیک می‌توان با ایجاد یک سری تغییر و تحول از این ظرفیت به خوبی بهره برد ضمن آنکه شرایط فیزیکی و ساختار ظاهری فرودگاه آبادان باید بهبود یابد.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: در بسته‌ی پیشنهادی سیاست توریست‌پذیری منطقه آزاد اروند، فرودگاه به‌عنوان یک فرصت ویژه مورد توجه است.

همچنین محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به افزایش 54 درصدی پروازها در سال گذشته گفت: افزایش پروازها به مناطق مختلف کشور به‌ویژه مناطق آزاد کیش و قشم و سایر شهرهای کشور می‌تواند به‌عنوان نخستین گام در جهت توسعه فعالیت در بخش حمل‌ونقل هوایی و جذب گردشگر باشد.

وی آمادگی خود را جهت پذیرش درخواست شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر برقراری پرواز در مسیرهای جدید اعلام و اظهار کرد: جذب گردشگر و مسافر باید در لایه‌های عمران، توسعه شهری و منطقه تعریف شود و افزایش پرواز به تنهایی سفر به منطقه را تشویق نمی‌کند.

گفتنی است؛ این دیدار در محل سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار