نوبخت در گفتگوی ویژه خبری:

2 تا 2.5 میلیون نفر در کشور جویای کار هستند/ اولویت اشتغال در بخش خصوصی خواهد بود + فیلم و تصاویر

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به اینکه 2 تا 2.5 میلیون نفر در کشور آماده به کار هستند گفت: دولت موظف است برای این جمعیت خدمات شغلی مناسبی را فراهم کند، به گونه‌ای که اولویت اشتغال جوانان کشور در بخش خصوصی خواهد بود.


به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، وضعیت استخدام در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهورمورد بحث و بررسی قرار گرفت. 










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امير
۱۸:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
اوني كه ما ميخواستيم نبود ما ميخواستيم بدونيم اونايي كه امتحان دادند قبول شدند ودستگاه مربوطه ميگه اعتبار نداريم بايد چيكار كنند دردونو به كي بگند لطفا پي گيري كنيد مانمي خواهيم وضعيت استخدام رو در كشور بدونيم ما ميخواهيم مشكلمون حل شi خواهش ميكنيم پي گيري كنيد از طرف چهل نفر از قبول شدگان اداره زندان اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
persia
۱۶:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا اگه رشته های موجود در دانشگاهها ونوع تدریس در دانشگاهها نیازهای صنعت وکشاورزی و... فراهم نمیکنه پس چرا دانشگاهها در این رشته ها دانشجو جذب میکنند.هر سال داره به نیروی بیکار در کشور افزوده میشه در حالیکه ما در کشور میلیون ها دانشجو داریم که همه تئوریسین هستند. نحوه آموزش در دانشگاهها باید تغییر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
مهندس متخصص بیکار
۱۱:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
آیا کسانی که دارای معافیت پزشکی هستند حق کار کردن را ندارند در استخدامی ها با ید طبق مصوبه مجلس ممنوعیتی برای استخدام معافیت های پزشکی نباشد و لی هیچگاه این گونه نبوده و در استخدامیهای دولتی و بانکها و شرکت های خصوصی از افرادی که معافیت پزشکی دارند دعت به عمل نمی آید در صورتی که به عنوان مثال فردی که از چشم ضعیف است واز این ناحیه معافیت پزشکی گرفته با یک عمل لیزیک قادر به بینایی کامل است و حتی با عینک خوب میبیند وحتی بدون عینک خوب میبیند پس چه ممانعتی برای کار این گونه اشخاص است لطفا این مورد را در گفتگو های خود با مسئولان در میان بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
آقای نوبخت هیچ اشاره ای در مورد تعیین تکلیف استخدامی های غیر از طرح مهرآفرین مانند استخدام شرکت ملی نفت نکردند، پس تکلیف ما چیه که یکسال از عمرمون رو فقط در انتظار اعلام نتایج این آزمون تلف کردیم ولی هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست، ایا این عدالت است که بعد از سالها درس خواندن این چنین آینده شغلی ما را به مسخره میگیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۳:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
مجری بشددت ضعیف بود نتونست سولات و انتظارات و منتظرین استخدام را منعکس کند
Iran (Islamic Republic of)
مهندس بیکار
۰۹:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام اگر بخش خصوصی استخدام داشت اینقدر متقاضی برای آزمون خرداد 91 نبود.