عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در جلسه امروز رأی‌گیری نهایی لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط‌ زیست دریایی دریای خزر، ارجاعی از کمیسیون امنیت رای گیری شد و اعضای حاضر به این لایحه رای موافق دادند.

بهرام بیرانوند عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جزئیات امروز جلسه کمیسیون متبوعش گفت: ادامه بررسی طرح نجات و احیاء دریاچه‌ها و تالابها، رأی‌گیری نهایی لایحه تصویب پروتکل(تشریفات) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط ‌زیست دریایی دریای خزر و ارائه گزارش مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور محورهای جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس بود.
 
وی با اشاره به ارجاع بندهای 2، 3 و 4 طرح نجات و احیاء دریاچه‌ها و تالابهای کشور به کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی و رای‌گیری به منظور اصلاح بندهای مذکور گفت:رای گیری برای اصلاح این سه بند انجام شد که موافقت نمایندگان را به دنبال داشت.

بیرانوند همچنین تصریح کرد: در بخش دوم جلسه رأی‌گیری نهایی لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط‌ زیست دریایی دریای خزر، ارجاعی از کمیسیون امنیت رای گیری شد و اعضای حاضر به این لایحه رای موافق دادند.
 
نماینده بروجرد با بیان اینکه مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی گزارش خود را ارائه کرد، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال حاضر فقط 25 درصد روستائیان و عشار تحت پوشش این صندوق قرار دارند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان با بیان این مطلب که درحال حاضر 6 میلیون نفر از کشاورزان، روستائیان و عشایر تحت پوشش عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قراردارند، خاطرنشان کرد:  5 درصد حق بیمه را بیمه شدگان،  10 درصد را دولت و 15 درصد نیز توسط صندوق بیمه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار