راهکارهای اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران ارشد شهرداری‌های کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروی انتظامی و وزارت کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به جزئیات جلسه امروز این کمیسوین گفت: در جلسه امروز راهکارهای اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران ارشد شهرداری‌های کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروی انتظامی و وزارت کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
 
وی افزود: توجه مقام معظم رهبری به مباحث اقتصادی و ارائه راهکار اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له حرکتی نو و راه حلی عالمانه در جهت پیشرفت کشور در تمام ابعاد می‌باشد که بر این اساس مجلس شورای اسلامی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب به دنبال آسیب‌شناسی و تقویت حقوقی و قانونی اقتصاد مقاومتی می‌باشد.  
 
خجسته با اشاره به برنامه‌های امروز کمیسیون متبوع خود گفت: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا با گستردگی و وسعت زیادی که در کشور دارند، نقش عمده در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته و به دلیل ارتباط مستقیم آن‌ها با عمران و توسعه شهری باید در اقتصاد مقاومتی مورد توجه خاص باشند.  
 
وی همچنین درباره نقش وزارت کشور و نیروی انتظامی در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: نیروی انتظامی و وزارت کشور به سبب نوع ماموریتی که دارند در زمینه مقابله با جرائم اقتصادی و سالم سازی و شفاف سازی فضای اقتصادی کشور نقش خاصی می‌توانند داشته باشند که کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور به دنبال احیای این نقش خاص است.  
 
گفتنی است؛ در این جلسه برنامه‌های تهیه شده و در دست تهیه شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مهندس چمران رئیس شورای عالی استان‌ها، به استحضار کمیسیون رسیده و مقرر گردید ظرف ۱۰ روز آینده، پیشنهادهای عملیاتی دستگاه‌ها ارائه گردد.  
 
همچنین، در این جلسه حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به نقش شهرداری‌ها و شوراهای شهر در بهبود فضای کسب و کار کشور، خواستار توجه شهرداران کشور به ایجاد فضای نشاط اقتصادی در کشور شد.  
 
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با همکاری مجلس و دولت و نهادهای انقلابی، شاهد پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، شهرداری ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار