فرمانده نیروی انتظامی در همایش تکریم حافظان قرآن کریم گفت: اگر قرآن از ولایت جدا شود ابزاری برای ترویج تروریسم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم چهارمین همایش تکریم حافظان قرآن و آیین نکوداشت چهره‌های برتر قرآنی گفت: قرآن مهمترین میراث پیامبر تا روز قیامت برای بشریت است نگاه به قرآن باید با همراهی ولایت باشد طوریکه نباید بیاییم آن اشتباهی که در ابتدا کردند و ولایت را کنار زدند و به نام قرآن ریشه اسلام و قرآن را با ترویج تروریسم مورد هدف قرار دادند، دوباره تکرار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر قرآن را از ولایت جدا کنیم ابزاری برای ترویج تروریسم می‌شود، گفت: اگر ولایت نباشد ممکن است ما در برداشت‌هایمان دچار خطا و اشتباه شویم و مسیر را اشتباه برویم و مغرضان را با تفسیرهای ناثواب از قرآن برعلیه قرآن استفاده می‌کنند.

وی در ادامه گفت: سبک زندگی غرب با زندگی اسلامی متفاوت است چراکه هدف از آفرینش در نگاه دینی و نگاه غربی تفاوت دارد؛ نگاه سبک زندگی غربی این است که تا می‌توانید از زندگی دنیا لذت ببرید و آخرت برای آن‌ها وجود ندارد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه مسئله اصلی عمل صالح است گفت: براساس آیه قرآن اگر انسان مومن باشد و عمل صالح انجام دهد در حالیکه ایمان دارد زندگی پاک نسیب او خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی عمل مجاهدانه و تعلیم و تربیت درست و روحانیت که متصل به ولایت هستند را چراغ راه خواند و گفت: افتخار می‌کنم که خادم قرآن هستم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اگر ، قرآن ، از ، ولایت ، جدا ، شود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار