مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ملت ایران زیر بار آپارتاید هسته‌ای نخواهد رفت/ دنیا اگر می‌خواهد با ایران منفعت مشترک داشته باشد در برابر حقوق ما تسلیم شود، اراده ایران در مذاکرات غالب نمی‌شد فرانسه از نظرات حداکثری خود دست برنمی‌داشت و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ملت ایران زیر بار آپارتاید هسته‌ای نخواهد رفت/ دنیا اگر می‌خواهد با ایران منفعت مشترک داشته باشد در برابر حقوق ما تسلیم شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/20/2247384_764.jpg
رئیس‌جمهور در مراسم رونمایی از سه دستاورد هسته‌ای گفت: انقلاب بزرگ اسلامی یکی از دستاوردهای مهمش خودباوری بوده استقلال خواهی بوده خود اتکایی بوده از روز اول امام(ره) به ما آموخت و به ما یاد داد که روی پای خود بایستیم.

اراده ایران در مذاکرات غالب نمی‌شد فرانسه از نظرات حداکثری خود دست برنمی‌داشت
 یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه پیشنهادات زیاده خواهانه فرانسه به هیچ وجه مورد قبول ایران نبوده و نیست و تنها زمانی گشایش در مذاکرات ایجاد شد که فرانسه به خاطر پافشاری ایران بر خواسته‌اش و تاکید بر عدم پذیرش نظریات زیاده‌خواهانه که اعمال فشار شرکای فرانسه در ۱+۵ به این کشور را نیز در پی داشت، نظرات خود را تعدیل نموده و از نظرات حداکثری خود دست برداشت.

منابع آگاه رویترز چه کسانی هستند؟ / چاشنی‌های انفجاری جدیدترین بهانه‌‌گیری برای آغاز دور جدید مذاکرات وین

رويترز در جديدترين گزارش خود و درست قبل از آغاز دور حساس مذاكرات هسته‌ای بین ایران و طرف غربی، باز هم به نقل از منابع آگاه به موضوعی جديد اشاره كرد.

معاون اجرایی ارتش از مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی اراک بازدید کرد

امیر محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی اراک بازدید کرد.

تاکید ایران و پاکستان بر تامین امنیت مرزهای مشترک دو کشور
معاون اول رییس‌ جمهوری ظهر امروز (یکشنبه) با نخست وزیر پاکستان دیدار و پیرامون مسایل دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر کرد.

طراحی برنامه خنثی‌سازی عملیات دشمن در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
مسئول کمیته عملیات و جانمایی قرارگاه شهید فهمیده در همایش گرامی‌داشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: برنامه خنثی‌سازی عملیات تخریب‌گرانه دشمن را طراحی کرده‌ایم.

مذاکره ما با شیطان برای دفع دشمنی دشمن است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند مذاکره ما با شیطان برای دفع دشمنی دشمن است، ولی این مذاکره به پشتوانه قدرت ملی نیاز دارد.

جهان بداند مردم همواره مدافع امام، نظام و انقلاب خواهند بود

نماینده وزیر کشور در ستاد سالگرد ارتحال امام(ره) در همایش گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: مردم همواره مدافع نظام، انقلاب و امام(ره) خواهند بود.

برخی جریان‌ها به افکار ضد امام میدان می‌دهند/ اجتماع 14 خرداد باید به وحدت کلمه تبدیل شود

سردار سرتیپ نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان (فرمانده سپاه در امور بسیج) در همایش گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: برخی جریان‌ها به افکار ضد امام میدان می‌دهند و می‌گویند که متن وصیتنامه امام مربوط به گذشته است.

تدابیر راهنمایی و رانندگی برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره)
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر راهنمایی و رانندگی برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) را تشریح کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار