رژیم صهیونیستی به شهروندان خود در هند درباره حملات احتمالی القاعده هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، رژیم صهیونیستی به شهروندان خود در هند درباره حملات احتمالی القاعده هشدار داد.

روزنامه جروزالم پست روز یکشنبه در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت اسرائیل به شهروندان خود که به هند سفر می‌کنند هشدار داد که ممکن است در هتل‌ها، مراکز کمک به تروریست‌های اسرائیلی موسوم به خانه چاباد، سیناگوک‌ها و رستوران‌ها  هدف حملات نیروهای القاعده قرار بگیرند.

روزنامه جروزالم پست در ادامه با چاپ تصویری از انفجار خودروی بمبگذاری شده در برابر سفارت اسرائیل در دهلی نو نوشت اسرائیل به شهروندان خود در خارج بویژه در هند هشدار داده است که ممکن است هدف حملات تروریستی القاعده یا گروه‌های وابسته به آن قرار بگیرند. منابع هندی هشدار اخیر اسرائیل را به معنای گسترش فعالیت و نفوذ گروه‌های تروریستی در هند ارزیابی کرده‌اند.

براساس این گزارش، اسرائیل به نیروهای امنیتی هند هشدار داده است که ممکن است القاعده شاخه مغرب اسلامی، القاعده شاخه شبه جزیره عربستان و انصار الشریعه شهروندان اسرائیل را در هند هدف قرار دهند.

اسرائیل همچنین اعلام کرد ممکن است شهروندان اسرائیلی در فرودگاه‌ها و بنادر هند هم که محل ورود و خروج هواپیماها و کشتی‌های اسرائیلی هستند هدف حملات گروه‌های تروریستی قرار بگیرند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار