تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری سوم ژوئن که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه بدون هیچ تردیدی در آن برنده خواهد شد ،یکشنبه در سوریه آغاز شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، تبلیغات انتخاباتی در سوریه  یک روز پس از موفقیت نظامی سوریه در شهر حمص شروع می شود.

بشار اسد تبلیغات انتخابات خود را با شعار "باهم" برگزار می کند و صفحه فیس بوک، یک صفحه توییتر و حساب اینستاگرام  نیز ایجاد کرده است . در نخستین کلیپ کوچک تبلیغاتی او کلمه "باهم" دیده می‌شود که با دست بر روی پس زمینه سفید رنگ نوشته شده است  که سپس به پرچم سوریه تبدیل می شود و بر روی آن امضای رئیس جمهوری قرار گرفته است.

در مرکز شهر دمشق دهها پلاکارد ، اعلامیه و پارچه نوشته های بزرگ با پس زمینه پرچم ملی دیده می شود که بر روی آن شعار "با هم" و امضای رئیس جمهوری سوریه  به چشم می خورد .

بر روی پارچه نوشته های دیگری نوشته شده است : بشار اسد ، تنها گزینه ما است.

 بر روی پارچه نوشته های دیگر نوشته شده است : بشار ما ، ما رئیس جمهوری دیگری را به جز تو انتخاب نکرده ایم ، ما به تو وفاداریم.

در برخی از پارچه نوشته های دیگر نیز در زیر عکس بشار اسد عبارت کوتاه "ما تو را دوست داریم" نوشته شده است.

علاوه بر این چندین پارچه نوشته دیگر به افتخار حسن النوری نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری ( بازرگان دمشقی) در پایتخت به چشم می خورد که در آن از مبارزه با فساد مالی ، تکثرگرایی اقتصادی و بازگشت طبقه متوسط درخواست شده است .

تلویزیون رسمی سوریه نیز یکی از کلیپ های تبلیغاتی حسن النوری را پخش کرد.

این تبلیغات ا نتخاباتی یک روز پس از پیروزی مهم میدانی سوریه با بازپس گیری بخش عمده حمص، سومین شهر کشور، آغاز می‌شود. ارتش سوریه که هم اکنون 80 درصد این شهر را در کنترل خود دارد جمعه توانست وارد این پایگاه سابق تروریست‌ها شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار