نماینده جامعه اسلامی دانشجویان گفت: عدم صدور مجوز برای تجمع مقابل مجلس، ایجاد یک فضای امنیتی و ضد حقوق دانشجویی است در صورتی که ما عکس این موضوع را انتظار داشتیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "ابوالفضل شفیعی" نماینده جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری لغو تجمع دانشجویان "مدافع عزت و منافع ملی" مقابل مجلس، با اشاره به اینکه انتقاد به مسائل روز کشور جزو ذات جنبش دانشجویی است، گفت: گرفتن یک  استراتژی اشتباه و عمل به این استراتژی باعث شد مسائلی حول توافقات هسته‌ای ایجاد شود و این موضوع باعث نگرانی دانشجویان شد.
 
وی افزود: ما تا جایی که بتوانیم از تیم مذاکره کننده به عنوان فرزندان انقلاب دفاع می‌کنیم ولی این جای نگرانی ما را نمی‌گیرد و نمی‌توانیم ببینیم که منافع ملی کشورمان مورد تهدید و دستبرد دزدان سیاسی دنیا شود.
 
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: ما نسبت به توافقات و مذاکرات هسته‌ای دلواپسیم و این موضوع را به نحوه‌های مختلف بیان کرد‌ه‌ایم و احساس می‌کنیم بهتر از این می‌شد توافق کرد.
 
شفیعی تصریح کرد: متاسفانه دولت با برگزاری همایشی که هدفش تنها نشان دادن دلواپسی ما بود، مخالفت کرد.
 
وی تاکید کرد: ما از نمایندگان مجلس می‌خواهیم در رابطه با مذاکرات محکم‌تر برخورد کنند و نگذارند مجلس را دور بزنند، مجلس باید در بحث مذاکرات نظارت و دولت هم باید تمکین کند.
 
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به لغو مجوز برگزاری تجمع، اضافه کرد: چیزی که ما در این رابطه دیدیم، ایجاد یک فضای امنیتی و ضد حقوق دانشجویی است در صورتی که ما عکس این موضوع را انتظار داشتیم.
 
شفیعی تصریح کرد: این موضوع و اینکه به چنین برنامه‌ای مجوز ندهند باعث نمی‌شود که ما پیام خود را به مردم نرسانیم ولی تشکل‌های دانشجویی مقابل عملکرد دولت یک خط تیره خواهند کشید.
 
وی خاطرنشان کرد: ما نسبت به توافق‌نامه انتقاد داریم و از دولت می‌خواهیم در گام نهایی به جای ملت دشمن را همراز خود نداند و نمایندگان ملت را در جریان امور این موضوع قرار دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار