نمایش "کلوچه دارچینی" به کارگردانی مریم کاظمی تا روز جمعه 19 اردیبهشت بیش از 6000 تماشاگر را به سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون آورد.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ؛این نمایش شاد و موزیکال که تا 2 خرداد ساعت 18 در این سالن روی صحنه است با استقبال پرشور تماشاگران و خانواده ها رو برو شده به طوری که در هر اجرا با حداکثر ظرفیت سالن بوستان پذیرای تماشاگر می شود.

دربین این تماشاگران خانواده هایی از شهرهای اطراف تهران همچون کرج ،دماوند ، ورامین و حتی همدان ، اراک و قم نیز دیده می شوند که در دفتریادبود گروه تئاتر مستقل نظراتشان را نوشته اند.

کلوچه دارچینی نوشته دیوید وود که ترجمه آن را سید حسین فدایی حسین انجام داده، ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده را در یک آشپزخانه به نمایش می گذارد. این کلوچه دارچینی با ساکنان کابینت دوست می شود و در ضمن مبارزه با موش ، می تواند دارویی برای سلامتی کوکوی ساعت پیدا کند.

در این نمایش حسین محب اهری ، جواد زیتونی ، مریم کاظمی، آنا نمکچیان،سعید عابدی ، مهراد زمانی ، مریم الهامیان، حسام کلانتری ، حسین صفا،شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می کنند.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن 09357408597 نسبت به هماهنگی اجرا و رزرو بلیط اقدام کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایش ، کلوچه ، حسین ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.