مسئول ارتباطات دانشگاه تهران گفت: اهداف برگزاری کارهای فرهنگی در مراسم اعتکاف دانشجویی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مسئله فرهنگ و خدمت به فرهنگ اسلامی است که می‌تواند نقطه عطفی برای رشد و شکوفایی باورهای جوانان باشد.

"عابدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه امسال مسئله فرهنگ یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است، گفت: باید با گسترش برنامه‌های فرهنگی مطالبات رهبر معظم انقلاب را در این زمینه تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی در دانشگاه تهران تصریح کرد: اعتکاف راهی برای رشد معنوی و فرهنگی اس که جوانان می‌توانند با انجام این فریضه خود را به خدا نزدیک کنند.

مسئول ارتباطات دانشگاه تهران با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی با رویکرد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای معتکفین دانشگاه تهران مهیا شده است، اظهار داشت: سخنرانی‌های اخلاقی-اجتماعی، برگزاری حلقه‌های معرفت با محوریت مباحث قرآنی و مهدویت، قرائت قرآن، بررسی سیره شهدا و سرداران شهید دفاع مقدس، توزیع بسته فرهنگی با عنوان "گنجینه" و برنامه‌های دیگر برای معتکفین در نظر گرفته شده است.
 
عابدی خاطرنشان کرد: اهداف برگزاری کارهای فرهنگی در مراسم اعتکاف دانشجویی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مسئله فرهنگ و خدمت به فرهنگ اسلامی است که می‌تواند نقطه عطفی برای رشد و شکوفایی باورهای جوانان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار