معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:مدیرانی را برمی‌گزینیم که کارآمد و منصف باشند و بتوانند به مردم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،نوش‌آبادی با بیان اینکه مردم کردستان همواره در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نقشی مهم در ارتقای فرهنگی و تمدنی ایرانیان داشته و دارند گفت:وجود نخبگان علمی و بزرگان عرصه فرهنگ و ادب ظرفیت‌ها و توانمندی‌های والایی را در حوزه فرهنگ و هنر در کردستان به وجود آورده است که باید از این ظرفیت‌ها برای اعتلای مادی و معنوی کشور بهره‌گرفته شود.

وی افزود: قوم کرد از اصیل‌ترین اقوام ایرانی بوده و حضور این قوم شریف در گستره تاریخ و تمدن ایران موجب فخر و مباهات بوده و برای ایرانیان نعمتی بزرگ هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که مرزداران غربی ما کرد هستند و اعتقاد داریم منطقه کردستان یک الگوی به تمام‌معنا از نظر تقریب و همبستگی بین مذاهب اسلامی، اقوام و ن‍ژادها بوده و اتحاد و همبستگی مثال‌زدنی مردمان این خطه در طول تاریخ باید به عنوان الگویی عملی به دیگر استان‌های کشور تعمیم پیدا کند.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: استان کردستان با این همه توانمندی‌ها و قابلیت‌ها می‌تواند به نقاط مطلوب‌تری و قله‌های بلند فرهنگی و علمی دست پیدا کند لذا با تمام توان برای جبران عقب‌ماندگی‌های این استان و محرومیت‌های موجود تلاش خواهیم کرد و در این راستا نیز از مسئولان ارشاد استان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان می‌خواهیم که مدیرکل جدید و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان را یاری رسانند.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول مدیریتی یک امر عادی و طبیعی می باشد گفت:35 سال از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی گذشته است و نمی‌توانیم در انتخاب مدیران آزمایش و خطا نماییم لذا مدیرانی را برمی‌گزینیم که کارآمد، معتدل، منصف و شناخته ‌شده باشند و  بتوانند به مردم کمک کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه شایستگی و توانمندی نخستین شرط احراز مدیرکلی در استان‌هاست افزود: در انتخاب مدیران کل با نمایندگان مجلس تعامل، با استانداران هماهنگی، با نماینده ولی فقیه در استان‌ها همفکری و با مردم مراوده می‌کنیم./س
 
برچسب ها: مدیران ، کردستان ، قابلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.