مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت : شورای حل اختلاف ویژه کمیته امداد به دفاع حقوقی و رسیدگی به امور مددجویان این نهاد می پردازد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مرتضی موصلی به راه اندازی ۱۴ شعبه شورای حل اختلاف ویژه مددجویان در سطح استان افزود : هدف از راه اندازی این شعبه ها ، رسیدگی به پرونده های مددجویان در مدت زمان کوتاه و خدمت دهی سریع تر برای رسیدگی به مشکلات این قشر محروم است.

وی گفت : خدمات حقوقی ارائه شده به خانواده ها شامل معرفی مددجویان به کانون وکلا و سردفتران ، رسیدگی به پرونده ها در شورای حل اختلاف ، شرکت در نشست های دادرسی ، تنظیم اظهارنامه ، برگزاری دوره های آموزش حقوقی و راهنمائی و ارائه مشاوره حقوقی از دیگر اهداف راه اندازی شوراهای حل اختلاف است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  هرمزگان افزود : پارسال بیش از دو هزار نفر از مددجویان استان از خدمات حقوقی این نهاد بهره مند شدند.

موصلی گفت : به منظور آشنایی مددجویان تحت حمایت با مسائل حقوقی خود و جلوگیری از تضییع حقوق آنها ، پارسال اقدام به برگزاری دوره های آموزش حقوقی در همه شهرستان های در سطح استان شد که ۷۰۰ خانوار تحت پوشش در این دوره ها شرکت کردند.
انتهای خبر/ش
برچسب ها: کمیته ، امداد ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.