معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ظرف دو سال آینده پروژه‌های ورزشی نیمه تمام چابهار تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، باقر کرد افزود : دولت تدبیر و امید موضوعات مربوط به بخش جوانان و ورزش را در الویت مباحث فرهنگی قرارداده است.

وی ادامه داد: سعی داریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز به پروژه‌های نیمه تمام، شرایط مناسبی برای توسعه و ارتقا فرهنگ ورزش و سلامت در این استان فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه پروژه‌های ورزشی چابهار را بسیار خوب و کارشناسی ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: با همکاری وزارت ورزش و جوانان بتوانیم ظرف دو سال آینده این پروژه‌ها را تکمیل و در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم.

علیرضا کلانتری رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار نیز در این بازدید با اشاره به وضعیت زیرساخت‌ها و اماکن در دست احداث اظهار داشت: طبق برنامهریزی انجام شده، ورزشگاه شهید ریگی چابهار پس از تکمیل پروژه‌ها به یک دهکده مینی‌المپیک با توانایی برگزاری رویدادهای ملی منطقه‌ای و حتی فرا ملی تبدیل خواهد شد که ضمن توسعه ورزش در چابهار و استان درآمد بسیار مناسبی را در اختیار ورزش چابهار قرار خواهد داد.

بازدید از سالن چند منظوره روستای کمب با 65 درصد پیشرفت فیزیکی، ورزشگاه اختصاصی کریکت با 10 درصد پیشرفت، میدان چمن ورزشگاه شهید ریگی با 10 درصد پیشرفت و سالن 2 هزار نفره با 70 درصد پیشرفت از برنامه معاون استاندار سیستان و بلوچستان به چابهار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.