نظافت معابر و رفع سدمعبر دستفروشان بیشترین تقاضای شهروندان منطقه 3 تهران از مسئولان شهری بوده است.

 به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   سید جمال الدین نظری رئیس سامانه 1888، تعداد کل پیام های ارسالی شده از سوی شهروندان در ابتدای سال 93 تاکنون 141 مورد بوده که بیشترین درخواست ها، مربوط به نظافت معابر و رفع سد معبر دست فروشان، لکه گیری آسفالت، امور مدیریتی و تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده است.

وی افزود: از مجموع پیام های شهروندان 14 مورد تقدیر و تشکر، 125 مورد انتقاد و 2 مورد شکایت بوده که تاکنون 75 درصد از پیام ها رسیدگی شده و 25 درصد در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: براساس درخواست شهروندان، نظافت حاشیه باغچه خیابان شیخ بهایی شمالی امداد غربی به طور مستمر انجام می شود.

وی ابراز کرد: با توجه به رویکرد بهینه سازی خدمات و ارتقا و بهبود شرایط محیطی از طریق شناسایی نیازها و ظرفیت ها و بررسی راه کارهای توسعه و آبادنی شهری، یکی از مهمترین دغدغه ها و وظایف مسئولان مدیریت شهری توجه به مسائل حوزه خدمات شهری و مبحث نگهداشت شهر است که از طریق برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت مندی شهروندان اجرا می شود .

رئیس سامانه 1888 منطقه 3 اظهار کرد: اداره شهر و آبادانی و پویایی آن در سایه تعامل با مردم محقق می شود و بدون همراهی و همکاری شهروندان ، اداره شهر امری محال است و امیدواریم با بستر سازی و برنامه ریزی مناسب نسبت به حل مشکلات منطقه و رتق و فتق امور گام های اساسی برداریم .

برچسب ها: نظافت ، تقاضا ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار