تولید و فروش خودرو در چین در ماه آوریل کاهش یافت و این درحالی است که تولید و فروش خودرو این کشور در ماه مارس به شدت افزایش یافته بود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شینهوا، انجمن شرکت‌های خودروسازی چین در گزارشی اعلام کرد تولید خودرو در چین در آوریل امسال در مقیاس ماهانه با 6.1 درصد کاهش به دو میلیون و 70 هزار دستگاه رسید و میزان فروش خودرو نیز با 7.6 درصد کاهش به دو میلیون دستگاه رسید

انجمن شرکت‌های خودروسازی چین در گزارش خود بيان کرد تولید و فروش خودرو در چین در ماه آوریل در حالی کاهش یافت که درماه قبل از آن در مقیاس سالانه 8.8 درصد افزایش یافته بود.

در بخشی دیگر از گزارش انجمن شرکت‌های خودروسازی چین تصریح شده است تولید و فروش خودرو در چین با وجود در پیش گرفتن روند کاهشی از ماه مارس تاکنون در ماه آوریل نسبتا بالا بود.

در مقیاس فصلی یعنی در چهارماهه نخست امسال میزان تولید خودرو در چین با نه درصد افزایش در مقیاس سالانه به هفت میلیون و 950 هزار دستگاه رسید و میزان فروش نیز با 9.1 درصد افزایش به هفت میلیون و 930 هزار دستگاه رسید.

چین در سال 2013از نظر تولید خودرو و بازار خودرو ،برای پنجمین سال پیاپی بزرگترین بازار خودرو اعلام شد . میزان تولید و فروش خودرو در چین در سال 2013 برای نخستین بار از 20 میلیون دستگاه نیز گذشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: چین ، خودرو ، تولید ، کاهش ، آوریل ، فروش ، انجمن ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار